Možnosti dopravy

Na všetko existuje riešenie
Normálna preprava
Priaznivé
4 €
Váš darček vám doručíme do 5-8 pracovných dní.
Zahŕňa návrh, výrobu, balenie a dodávku.
Packeta - 4€
Doručenie domov - 6€
Expresné doručenie
Rýchle
8 €
Vašu objednávku vopred roztriedime, aby ste svoj darček dostali do 1 až 3 pracovných dní.
Sme bezkonkurenčne rýchli.
Pri tejto možnosti si musíte vybrať aj prepravnú spoločnosť, ktorých ponúkame niekoľko.

Partneri dodávateľov

Spolupracujeme s týmito kuriérskymi službami

PAKETA, ExpressOne, GLS

Vždy používame najoptimálnejšie

Výmena a vrátenie balíka

Ak tovar príde poškodený vo vnútri balíka, kontaktujte náš zákaznícky servis do 2 dní od jeho prevzatia. Vo všetkých prípadoch žiadame o fotografiu, na ktorej je jasne vidieť poškodenie. Ak si neželáte opravu vykonať a uvediete oprávnený dôvod, prečo tak neurobíte, vrátime vám cenu v plnej výške rovnakým spôsobom ako pri platbe. Vždy uvádzajte číslo objednávky!

Platobné informácie

V našom internetovom obchode si môžete vybrať z nasledujúcich spôsobov platby:

Kreditnou kartou

V našom internetovom obchode poskytujeme maximálne bezpečnú platbu kreditnou kartou pomocou platobného rozhrania Barion.

Bankovým prevodom

Objednávku môžete uhradiť aj bankovým prevodom, ale upozorňujeme, že jeho spracovanie môže trvať určitý čas!

Platba na dobireku

Objednávku môžete zaplatiť aj pri doručení, kartou alebo v hotovosti v závislosti od spôsobu doručenia. Poplatok za túto možnosť je 2 €

Len s Packeta

Paypal

Ľudia s Paypal účtami môžu platiť aj zo svojich Paypal účtov

Sťažnosti

Výmena a vrátenie balíka

Ak máte sťažnosť, u nás sa o ňu nemusíte starať

Poškodenie obalu

Ak zásielka príde pri prevzatí výrazne poškodená, môžete ju prevziať, ale nezabudnite si vyžiadať protokol o poškodení!

Poškodenie vnútornej batožiny

Ak je výrobok v balení poškodený, kontaktujte náš zákaznícky servis do 2 dní od jeho prevzatia. Vo všetkých prípadoch žiadame o fotografiu, na ktorej je jasne vidieť poškodenie. Ak si neželáte opravu vykonať a uvediete oprávnený dôvod, prečo tak neurobíte, vrátime vám cenu v plnej výške rovnakým spôsobom ako pri platbe. Vždy uvádzajte číslo objednávky!

Sťažnosť na kvalitu

Ak nie ste spokojní s kvalitou alebo máte problém s výrobkom, v krátkom čase nájdeme riešenie. Pošlite nám e-mail s problémom, chybou alebo nedostatkom, s ktorým sa stretávate, a my sa ho pokúsime rýchlo vyriešiť. Náš proces kontroly kvality nepripúšťa veľa chýb, ale ak nejakú nájdete, budeme vám ju môcť nahradiť.

Časté
Otázky
Nižšie je uvedený prehľad najčastejšie kladených otázok, na ktoré môžete rýchlo odpovedať tu. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom alebo prostredníctvom messengera!

Skvelý zákaznícky servis, na ktorý sme hrdí.

E-mail: naša najobľúbenejšia komunikačná platforma. Odpovieme vám čo najskôr, najneskôr však do 12 hodín.

Naša centrálna e-mailová adresa: info@ajandekbazis.hu

Posol. Toto rozhranie môžeme použiť na poskytovanie všeobecných informácií počas rovnakých hodín ako zákaznícky servis.

Môžete nás kontaktovať aj telefonicky. Niekedy sú naše linky veľmi obsadené, ale na váš hovor čaká niekoľko liniek.

Naše centrálne číslo: +36 1 / 445-0235

Instagram. Môžete nás tiež kontaktovať tu, počas pracovnej doby vám rýchlo odpovieme na všeobecné otázky.