GTC
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) obsahujú podmienky používania služieb dostupných na webovej stránke ajándékbázis.hu (ďalej len „webová stránka“). Prosíme vás, aby ste si prečítali Všeobecné obchodné podmienky, pretože odoslaním objednávky vyhlasujete, že ste sa oboznámili so Všeobecnými obchodnými podmienkami, že ste nimi viazaní a súhlasíte s nimi a že beriete na vedomie, že vaša objednávka podlieha platbe. V prípade, že nesúhlasíte s obsahom týchto VOP, nie ste oprávnení prezerať obsah internetového obchodu a zadávať objednávky.
Spracovanie osobných údajov zákazníka sa riadi zásadami ochrany osobných údajov, ktoré sú k dispozícii priamo na hlavnej stránke alebo prostredníctvom nasledujúceho odkazu.
Technické informácie potrebné na používanie webovej stránky, ktoré nie sú zahrnuté v týchto VOP, sú uvedené v informáciách dostupných na webovej stránke.
Jazyk zmluvy je maďarčina.
Zákazník výslovne berie na vedomie, že potvrdenie objednávky s vytlačeným sériovým číslom alebo kódom predstavuje písomnú zmluvu, ktorá bude uložená u poskytovateľa služieb, aby bolo možné k nej neskôr pristupovať a prezerať ju.
Poskytovateľ služieb nepodlieha žiadnemu kódexu správania.
Ostatné podmienky sa vzťahujú na objednávanie profesionálnych, reklamných a priemyselných fotografov a na vyvolanie iných profesionálnych snímok, len ak boli písomne dohodnuté s laboratóriom, ktoré vyvolanie vykonalo.
Používaním webovej stránky zákazník berie na vedomie a súhlasí s nasledujúcimi skutočnosťami:
§1 DODÁVATEĽ
Názov spoločnosti: Wulda Creative Kft
Sídlo/miesto: u 126/1
Daňové číslo: 25195275-2-18
Registračné číslo spoločnosti: 18-09-112512
Názov súdu, ktorý vydáva registračné číslo spoločnosti: súd pre spoločnosti Metropolitného súdu v Budapešti
E-mail: info@giftor.hu
Telefón: +36-1-4450235
Meno kontaktnej osoby: Takó Zoltán
Pondelok-nedeľa: 7:00-15:00
Údaje o sprostredkovateľskom poskytovateľovi služieb, ktorý poskytuje hostingové služby:
Názov spoločnosti: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Adresa:9024 Győr, Déry T. u. 11.
Cégjegyzékszám:08-09-016359
Adószám:14315754-2-08
Telefón:+36 70 297 4811
E-mail: info@elin.hu
§ 2 KUPUJÚCI
Zákazník je každá osoba, ktorá prostredníctvom elektronickej objednávky v oficiálnych priestoroch spoločnosti Wulda Creative Kft. alebo na kontaktných miestach pre zákazníkov spoločnosti Wulda Creative Kft. osobne alebo prostredníctvom webovej stránky www.giftor.hu (ďalej len „webová stránka“) využíva služby spoločnosti Wulda Creative Kft. na digitálne obrázky na papieri a suveníry alebo iné služby poskytované spoločnosťou Wulda Creative Kft.
§ 3 PREDMET ZMLUVY
Výroba digitálnych fotografií, ktoré zákazník zašle poskytovateľovi služieb prostredníctvom aplikácií na webovej stránke www.ajandekbazis.hu (ďalej len „webová stránka“), a v jednotlivých prípadoch poskytovanie ďalších služieb s tým súvisiacich (ďalej len „tovar“), ako aj objednávanie a dodávanie ďalších služieb poskytovaných spoločnosťou Wulda Creative Kft.
§ 4 NÁKUP NA WEBOVEJ STRÁNKE
4.1. Registrácia
Veľká časť obsahu webovej lokality je dostupná všetkým zákazníkom bez registrácie. Niektoré služby, ako napríklad nakupovanie, však vyžadujú registráciu (a následné prihlásenie), takže platná registrácia je nevyhnutnou podmienkou pre nakupovanie na webovej lokalite. Zákazník sa môže zaregistrovať kliknutím na položku menu „Zaregistrovať sa“ na webovej stránke, kde je povinný poskytnúť poskytovateľovi služieb tieto údaje: e-mailovú adresu, heslo, priezvisko, meno, fakturačné údaje, adresu, telefónne číslo.
Poskytovateľ služieb informuje zákazníka e-mailom o úspešnej registrácii.
Zákazník je oprávnený kedykoľvek zrušiť svoju registráciu zaslaním e-mailu na adresu info@ajandekbazis.hu. Po prijatí správy poskytovateľ služieb okamžite zabezpečí vymazanie registrácie. Údaje zákazníka Údaje zákazníka budú zo systému odstránené okamžite po vymazaní; to však nemá vplyv na uchovávanie údajov a dokumentov týkajúcich sa už zadaných objednávok a nevedie k vymazaniu týchto údajov. Po odstránení už nie je možné údaje obnoviť.
Zákazník je výlučne zodpovedný za zachovanie dôvernosti svojich prístupových údajov (najmä hesla). Ak sa zákazník dozvie, že heslo poskytnuté pri registrácii získala neoprávnená tretia strana, je povinný bezodkladne zmeniť svoje heslo, a ak existuje podozrenie, že tretia strana akýmkoľvek spôsobom zneužíva heslo, je povinný to zároveň oznámiť poskytovateľovi služieb.
Zákazník sa zaväzuje aktualizovať osobné údaje poskytnuté počas registrácie podľa potreby, aby boli aktuálne, úplné a presné.
4.2. Objednávka
Spracovanie objednávky
Objednávky sa vybavujú v pracovných dňoch od 7.00 do 15.00 hod. Samozrejme, zákazníci môžu zadať objednávku aj mimo tohto obdobia a bude spracovaná nasledujúci pracovný deň.
Plnenie objednávky
Predávajúci bude vopred informovať kupujúceho o nákladoch na doručenie počas procesu zadávania objednávky a na špecializovaných rozhraniach webovej stránky. Predávajúci bude kupujúceho vopred informovať o predpokladanom termíne dodania výrobkov, ale oznámenia a komunikácia týkajúca sa dodania výrobkov, najmä predpokladaný termín dodania, majú len informatívny charakter a nestávajú sa súčasťou zmluvy. Na základe toho predávajúci ani kupujúci nemôžu uplatniť nárok na náhradu škody voči druhej strane v prípade nedodržania alebo opomenutia vyhlásení a informácií poskytnutých v súvislosti s dodávkou.
Objednávanie personalizovaných predmetov
Po výbere kategórie výrobku na stránke výrobku a kliknutí na tlačidlo „Objednať“ má zákazník možnosť zadať osobné texty a obrázky a objednať požadovaný výrobok.
Kliknutím na požadovanú ponuku si zákazník môže z dostupných možností vybrať typ tlače, dekorácie, darčeka, kalendára atď. Keď si zákazník vyberie, musí kliknúť na tlačidlo „Objednať“ a potom nahrať svoje obrázky a vybrať druh papiera, veľkosť atď. požaduje výrobok. Po vykonaní tohto úkonu môžete kliknúť na tlačidlo „Nákupný košík“, čím sa dostanete na stránku nákupného košíka. Tu môžete skontrolovať obsah košíka. Ak je všetko v poriadku, musíte sa prihlásiť do svojho konta kliknutím na „Ďalší krok, Prihlásenie“, alebo ak ste sa ešte nezaregistrovali, môžete tak urobiť tu. V prípade registrácie musíte v bode 4.1. údaje uvedené v písmene a). Po registrácii kliknite na „“Ďalší krok, spôsob platby“ a vyberte spôsob platby kliknutím na jednu zo zobrazených ikon. V hornej časti zobrazenej tabuľky musíte vybrať aj spôsob doručenia.
V závislosti od zvoleného spôsobu doručenia môžete pokračovať v procese objednávky:
Doručenie domov, výber alebo osobný odber. Kliknutím na tlačidlo „Spôsob platby“ vyberte spôsob platby (Visa, Mastercard, Maestro, dobierka) a potom skontrolujte fakturačnú adresu. Kliknutím na odkaz „Skontrolovať objednávku“ sa dostanete k súhrnu svojej objednávky. Tu si môžete zobraziť celý košík s objednávkami. Po prijatí VOP môžete svoju objednávku potvrdiť kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“.
Osobné vyzdvihnutie: kliknite na tlačidlo „vybrať miestne zastúpenie“ a vyberte si z našich miest vyzdvihnutia. Kliknutím na odkaz „Skontrolovať objednávku“ sa dostanete k súhrnu svojej objednávky. Tu si môžete zobraziť celý košík s objednávkami. Po prijatí VOP môžete svoju objednávku potvrdiť kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“.
4.3. Cena produktov
Kúpna cena výrobkov zobrazených na webovej stránke je uvedená vrátane DPH a iných verejných poplatkov. Kúpna cena výrobkov zahŕňa náklady na doručenie alebo osobný odber. Žiadne dodatočné náklady na balenie nebudú účtované. Poplatok za doručenie bude pripočítaný k cene výrobku (výrobkov) na konci nákupu v závislosti od spôsobu doručenia, ktorý si zákazník zvolil.
Základné ceny produktov sa zobrazujú v maďarských forintoch (HUF) a v niekoľkých menách EUR, (euro), RON (rumunský lei), CZK (česká koruna) podľa cien stanovených v danej krajine.
Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo zmeniť ceny produktov, ktoré je možné objednať na webovej stránke, pričom zmena nadobúda účinnosť v rovnakom čase ako zverejnenie na webovej stránke. Táto zmena nebude mať vplyv na kúpnu cenu už objednaných produktov.
Ak poskytovateľ služieb napriek všetkej starostlivosti zobrazí na webovej stránke nesprávnu cenu, najmä cenu „0“ Ft alebo „1“ Ft, ktorá je zjavne nesprávna, napr. výrazne odlišná od všeobecne známej, všeobecne akceptovanej alebo odhadovanej ceny výrobku, alebo cenu „0“ Ft alebo „1“ Ft v dôsledku systémovej chyby, poskytovateľ služieb nie je povinný dodať výrobok za nesprávnu cenu, ale môže ponúknuť dodanie výrobku za správnu cenu, s vedomím ktorej môže zákazník od kúpy odstúpiť.
4.4. Oprava chýb pri zadávaní údajov
V ktorejkoľvek fáze objednávky a až do jej odoslania poskytovateľovi služieb má zákazník možnosť kedykoľvek opraviť chyby pri zadávaní údajov na webovej stránke, a to buď vo svojom účte (úprava údajov zákazníka), alebo v rozhraní objednávky (napr. vymazanie produktu z nákupného košíka kliknutím na tlačidlo „x“). Medzi chyby pri zadávaní údajov patrí napríklad zadanie nesprávneho množstva, vloženie nesprávneho výrobku do nákupného košíka a jeho následné vymazanie z košíka, chyba v údajoch objednávky atď. (napr. doručovacia adresa). Počas procesu objednávania má spotrebiteľ možnosť kedykoľvek opraviť/vymazať zadané údaje. Ak ste už prešli na formulár, ktorý chcete opraviť, ale ešte ste nedokončili objednávku, odporúča sa kliknúť na tlačidlo späť vo vašom prehliadači, kým sa nezobrazí stránka, ktorú chcete navštíviť a kde môže spotrebiteľ vykonať zmenu.
4.5. Záväzná ponuka, potvrdenie
Prijatie ponuky zaslanej zákazníkom potvrdí poskytovateľ služieb zákazníkovi bezodkladne automatickým potvrdzujúcim e-mailom, ktorý bude obsahovať údaje poskytnuté zákazníkom počas nákupu alebo registrácie (fakturačné a dodacie údaje), ID objednávky, dátum objednávky, zoznam položiek patriacich k objednanému produktu, množstvo, cenu produktu, náklady na dopravu a konečnú sumu, ktorú je potrebné zaplatiť. Ak zákazník už odoslal svoju objednávku poskytovateľovi služieb a zistí chybu v údajoch uvedených v potvrdzujúcom e-maile, musí to do jedného dňa oznámiť poskytovateľovi služieb, aby údaje opravil.
Zákazník je oslobodený od povinnosti predložiť ponuku, ak bezodkladne (do 48 hodín) nedostane potvrdzujúci e-mail od poskytovateľa služieb. Nesprávna e-mailová adresa alebo e-maily zachytené vo filtri nevyžiadanej pošty nezbavujú kupujúceho záväznosti ponuky.
Tento potvrdzujúci e-mail sa považuje za prijatie ponuky zo strany zákazníka, čím vzniká platná zmluva medzi poskytovateľom služieb a zákazníkom.
Objednávka sa považuje za zmluvu uzatvorenú elektronickými prostriedkami a vzťahujú sa na ňu ustanovenia Občianskeho zákonníka z roku 2013. V z roku 2001, Zákon o niektorých aspektoch služieb elektronického obchodu a služieb informačnej spoločnosti z roku 2001. CVIII. sa riadia zákonom. Zmluva sa riadi podrobnými pravidlami zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi podľa vládneho nariadenia 45/2014 (II.26.) Nariadenie a zohľadňuje ustanovenia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ o právach spotrebiteľov.
4.6. Platba
V hotovosti pri prevzatí tovaru v mieste podnikania: ak sa platba uskutočňuje pri prevzatí tovaru, zákazník zaplatí kúpnu cenu tovaru v hotovosti poskytovateľovi služieb alebo jeho zástupcovi v mieste podnikania poskytovateľa služieb. Platba v hotovosti je možná len v maďarských forintoch (HUF). Zákazník má právo na prevzatie výrobku po jeho zaplatení.
Kreditnou kartou: Celkovú sumu objednávky môžete zaplatiť okamžite prostredníctvom systému kreditných kariet B-Payment Zrt alebo prostredníctvom spoločnosti Barion Zrt. Aj prostredníctvom systému elektronických peňazí. Systém využíva zabezpečený kanál a je automatický. Na platobnú stránku so 128-bitovým šifrovaním SSL sa dostanú iba údaje o karte, ktoré obchodník poskytol na platobnú transakciu. Banka nedostáva od poskytovateľa služieb žiadne informácie o osobných údajoch týkajúcich sa objednávky a obsahu nákupu. Na druhej strane poskytovateľ služieb nie je informovaný ani o obsahu údajov na platobnej stránke, ku ktorým má prístup len poskytovateľ služieb banky. O výsledku transakcie budete informovaní na webovej stránke banky po vykonaní platby. Pri platbe kartou musí internetový prehliadač zákazníka podporovať šifrovanie SSL. Zaplatená suma ako celková suma objednávky je okamžite zablokovaná na bežnom účte zákazníka. Platbu kreditnou kartou môžete uskutočniť prostredníctvom poskytovateľa bankových služieb B-payment Zrt alebo Barion Zrt. servera prostredníctvom webovej stránky šifrovanej silnou (128-bitovou) technológiou SSL, takže je zaručené, že vaše bankové údaje nebudú prostredníctvom internetu sprístupnené neoprávneným osobám. Ak máte otázky alebo pripomienky k online platbám, zavolajte náš zákaznícky servis. Poskytovateľ služieb neukladá údaje vytvorené a získané počas procesu objednávky, t. j. meno držiteľa karty alebo objednávateľa sa môže použiť len na účely vykonania transakcie schválenej držiteľom karty. Poskytovateľ nemá k dispozícii žiadne iné údaje vytvorené počas transakcie.
Poskytovateľ služieb nezodpovedá za žiadne škody, ktoré vzniknú v dôsledku použitia hesla treťou stranou z viny zákazníka. Zákazník vyhlasuje, že nebude požadovať vrátenie peňazí za objednané a poskytnuté služby. Poskytovateľ služieb nepreberá žiadnu zodpovednosť, náhradu ani odškodnenie za škody vzniknuté v dôsledku nesprávneho alebo chybného zadania údajov alebo zadania objednávky z viny zákazníka. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za škody spôsobené poskytnutím nesprávnych údajov a nahlásené sťažnosti čo najskôr prešetrí a vybaví.
Akceptované typy kreditných kariet: VISA, MASTERCARD, MAESTRO
Bankovým prevodom priamo na účet poskytovateľa služieb.
WISE: na účet WISE prevádzkovateľa.
Paypal: na účet paypal poskytovateľa.
4.7. Účet
Poskytovateľ služieb poskytne zákazníkovi vytlačenú faktúru spolu s výrobkami ako doklad o zaplatení v mieste dodania objednaných výrobkov alebo v prípade osobného odberu.
4.8. Preprava
Poskytovateľ služieb doručí zásielku na doručovaciu adresu uvedenú zákazníkom prostredníctvom logistických služieb GLS, Express One Courier Service a Maďarskej pošty. Objednávky zadané na webovej stránke sa doručujú od pondelka do piatku v čase od 08:00 do 16:00. Ak sa zákazník v tomto období nenachádza na adrese, odporúča sa uviesť adresu doručenia, na ktorej si zákazník môže vyzdvihnúť objednaný výrobok počas dodacej lehoty.
Ak sa zákazník nenachádza na adrese doručenia, ktorú uviedol počas procesu objednávania, a zásielku nie je možné vyzdvihnúť, kuriér sa pokúsi doručiť zásielku ešte dvakrát.
Prevzatie výrobku od kuriéra alebo podpísanie dokladu o prevzatí predstavuje prevzatie výrobku a kupujúci je povinný pri prevzatí skontrolovať, či obal nie je poškodený. Ak zistíte akékoľvek poškodenie obalu alebo neoprávnené otvorenie, musíte požiadať kuriéra o protokol. Poskytovateľ služieb môže akceptovať len reklamácie poškodenia, ktoré sa nachádzajú na obale. Za poškodenie obalu nezodpovedá poskytovateľ služieb, ale je potrebné ho nahlásiť poskytovateľovi spájkovacích služieb prostredníctvom e-mailu s kontaktnými údajmi poskytovateľa spájkovacích služieb.
Akékoľvek poškodenie, vady alebo nedostatky kvality zistené po otvorení zásielky je potrebné nahlásiť poskytovateľovi služieb do 48 hodín od jej prijatia. Poskytovateľ služieb opraví alebo vymení všetky nedostatky a chyby kvality najneskôr do 72 hodín v pracovných dňoch.
Výrobky, ktoré chcete, by ste si mali objednať len vtedy, ak za ne môžete zaplatiť doručovateľskej spoločnosti pri prevzatí zásielky. V prípade vrátených zásielok, ktoré neboli prijaté, poskytovateľ služieb vyúčtuje zákazníkovi poplatok za spätnú zásielku a môže zásielku opätovne zaslať len vtedy, ak zákazník vopred uhradí sumu za zásielku.
4.8.1. Náklady na dopravu
Náklady na dodanie výrobkov sa líšia v závislosti od výrobku a veľkosti, viac informácií sa zákazník môže dozvedieť prostredníctvom tohto odkazu: https://ajandekbazis.hu/szallitasi-ido-es-dijak/
4.8.2. Termín dodania
Dodacia lehota vašej objednávky je 1-10 pracovných dní v závislosti od typu výrobku a zvoleného riešenia.
Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, poskytovateľ služieb je povinný poskytnúť (dodať) výrobok spotrebiteľovi bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do tridsiatich dní.
V prípade omeškania zo strany poskytovateľa služieb má zákazník, ktorý je spotrebiteľom, právo stanoviť si odkladnú lehotu. Ak dodávateľ nesplní svoju povinnosť v lehote odkladu, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy bez predchádzajúceho upozornenia, ak.
a ) poskytovateľ služieb odmietol plniť zmluvu alebo
(b ) zmluva mala byť splnená v čase dohodnutom zmluvnými stranami alebo z dôvodu rozpoznateľného účelu služby, a nie v inom čase.
4.9. Osobné potvrdenie
Zákazník si môže objednané výrobky vyzdvihnúť aj osobne v priestoroch poskytovateľa služieb, ktoré si vybral počas procesu objednávania. Poskytovateľ služieb oznámi zákazníkovi telefonicky alebo e-mailom najskorší čas prijatia výrobku.
§ 5 Sťažnosti
Zákazník môže podať poskytovateľovi služieb sťažnosť na vadu výrobku. Sťažnosti je možné zasielať e-mailom na adresu info@ajandekbazis.hu, pričom je potrebné uviesť údaje o zákazníkovi, číslo objednávky a presnú príčinu chyby, podľa možnosti aj s fotografiami.
Výrobok môžete vrátiť na kontrolu alebo výmenu do sídla spoločnosti.
Spiatočná adresa: giftbase.hu 9917 Halogy 126/1 Hrsz
Poskytovateľ služieb najneskôr do 30 dní preskúma prijatý výrobok alebo reklamáciu a v prípade, že ide o chybu spôsobenú poskytovateľom služieb, vymení výrobok za bezchybný výrobok.
Vady spôsobené poskytovateľom služieb: poškodenie výrobku, vady kvality, poskytovateľ služieb pripravil výrobok s iným znením, ako zákazník požadoval v objednávke, výrobok nie je rovnaký ako výrobok zobrazený na obrázkoch v internetovom obchode a poskytovateľ služieb vás o tom vopred neinformoval, iné vady ovplyvňujúce kvalitu výrobku.
Spoločnosť nezodpovedá za objednávky, ktoré zákazník zadal omylom, chybne, nesprávne alebo nesprávne, a na základe údajov v objednávke pripraví výrobný sortiment. Náklady na opätovnú výrobu takto vyrobených výrobkov uhradí zákazník.
Ak je za chybu zodpovedný poskytovateľ služieb, je povinný výrobok bezodkladne vymeniť do 3 pracovných dní od prešetrenia.
Ak sa zistí, že výrobok nie je chybný, náklady na vrátenie výrobku sa účtujú zákazníkovi a môžu byť uhradené bankovým prevodom alebo na dobierku.
5.1 Právo na odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy v prípade výrobku, ktorý nie je prefabrikovaný, ktorý bol vyrobený poskytovateľom služieb na základe pokynov spotrebiteľa alebo na výslovnú žiadosť spotrebiteľa, alebo v prípade výrobku, ktorý je jednoznačne personalizovaný pre zákazníka.
Spoločnosť Wulda Crative Ltd. Vytvára, tlačí, dekoruje, zdobí, maľuje, gravíruje a zostavuje objednávky výlučne na základe individuálnych objednávok, ktoré sú vždy jasne personalizované podľa pokynov a objednávok zákazníka.
5.2 Podmienky zrušenia
Poskytovateľ služieb pri zadávaní objednávky stanoví osobitné storno podmienky, o ktorých zákazníka vopred informuje a objednávka môže byť prijatá až po tom, ako si zákazník storno podmienky prečíta a akceptuje ich.
V každej objednávke bude uvedená poznámka pod čiarou, v ktorej sa akceptujú podmienky zrušenia objednávky zo strany zákazníka.
Poskytovateľ služieb nekontroluje správnosť textov, obrázkov a grafických materiálov uvedených v objednávke, za autorské práva k obrazovým materiálom zodpovedá a vlastní ich zákazník, po ukončení objednávky sa obrazové materiály automaticky vymažú z vlastného systému po 12, textové a grafické materiály po 24 mesiacoch.
§ 6 ZÁRUKA
6.1. Záruka na príslušenstvo
V prípade chybného plnenia zo strany miesta prevzatia alebo poskytovateľa služieb môže zákazník uplatniť záručný nárok voči poskytovateľovi služieb. V prípade spotrebiteľskej zmluvy môže zákazník uplatniť záručné nároky na vady výrobku, ktoré existovali v čase dodania výrobku, v premlčacej lehote 1 roka odo dňa prevzatia výrobku. Po uplynutí dvojročnej premlčacej lehoty už zákazník nemôže uplatniť svoje práva zo záruky.
V prípade zmluvy uzavretej s osobou, ktorá nie je spotrebiteľom, môže oprávnený žiadateľ uplatniť svoje nároky zo záruky v premlčacej lehote 1 roka odo dňa jej prijatia.
Zákazník môže podľa vlastného výberu požiadať o opravu alebo výmenu, pokiaľ splnenie požiadavky, ktorú si zvolil, nie je nemožné alebo by pre poskytovateľa služieb znamenalo neprimerané dodatočné náklady v porovnaní so splnením jeho inej požiadavky. Ak zákazník nepožiadal alebo nemohol požiadať o opravu alebo výmenu, môže požiadať o primerané zníženie odplaty alebo môže nechať opraviť alebo vymeniť vadu inou stranou na náklady poskytovateľa služieb alebo v krajnom prípade môže odstúpiť od zmluvy. Žiadne odstúpenie od zmluvy z dôvodu drobnej chyby.
Zákazník môže prejsť z jedného práva na záruku na iné, ale musí znášať náklady na prechod, pokiaľ to nebolo opodstatnené alebo pokiaľ poskytovateľ služieb neuviedol dôvod.
Zákazník je povinný oznámiť Poskytovateľovi služieb závadu bezodkladne po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia závady.
Zákazník môže uplatniť záručný nárok priamo u poskytovateľa služieb.
V lehote šiestich mesiacov odo dňa plnenia zmluvy sa nevyžaduje iná podmienka na uplatnenie nároku na záruku ako oznámenie závady, ak zákazník preukáže, že výrobok zakúpil od poskytovateľa služieb (predložením faktúry alebo kópie faktúry). V takomto prípade je poskytovateľ služieb oslobodený od záruky len vtedy, ak túto domnienku vyvráti, t. j. preukáže, že vada výrobku sa vyskytla po jeho dodaní zákazníkovi. Ak poskytovateľ servisu môže preukázať, že príčinu vady možno pripísať zákazníkovi, poskytovateľ servisu nie je povinný uznať záručnú reklamáciu zákazníka. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa plnenia je však objednávateľ povinný preukázať, že objednávateľom zistená vada bola prítomná už v čase plnenia.
Ak zákazník uplatní záručný nárok na časť výrobku, ktorú možno od výrobku oddeliť v súvislosti s uvedenou vadou, záručný nárok sa nepovažuje za uplatnený na ostatné časti výrobku.
Zákazník je povinný oznámiť Poskytovateľovi služieb závadu bezodkladne po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia závady.
Zákazník môže uplatniť záručný nárok priamo u poskytovateľa služieb.
V lehote šiestich mesiacov odo dňa plnenia zmluvy sa nevyžaduje iná podmienka na uplatnenie nároku na záruku ako oznámenie závady, ak zákazník preukáže, že výrobok zakúpil od poskytovateľa služieb (predložením faktúry alebo kópie faktúry). V takomto prípade je poskytovateľ služieb oslobodený od záruky len vtedy, ak túto domnienku vyvráti, t. j. preukáže, že vada výrobku sa vyskytla po jeho dodaní zákazníkovi. Ak poskytovateľ servisu môže preukázať, že príčinu vady možno pripísať zákazníkovi, poskytovateľ servisu nie je povinný uznať záručnú reklamáciu zákazníka. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa plnenia je však objednávateľ povinný preukázať, že objednávateľom zistená vada bola prítomná už v čase plnenia.
Ak zákazník uplatní záručný nárok na časť výrobku, ktorú možno od výrobku oddeliť v súvislosti s uvedenou vadou, záručný nárok sa nepovažuje za uplatnený na ostatné časti výrobku.
6.2. Záruka na výrobok
V prípade vady výrobku (hnuteľného tovaru) môže kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, podľa vlastného uváženia 6.1. môže uplatniť práva alebo reklamovať výrobok, ako je uvedené v písmene a).
Zákazník však nemá právo uplatniť záručnú reklamáciu a reklamáciu výrobku pre tú istú závadu súčasne. V prípade úspešnej reklamácie výrobku však môže zákazník uplatniť svoj nárok na záruku za vymenený výrobok alebo opravený diel u výrobcu.
V rámci reklamácie výrobku môže zákazník požadovať len opravu alebo výmenu chybného výrobku. V prípade reklamácie výrobku musí zákazník preukázať vadu výrobku.
Výrobok sa považuje za chybný, ak nespĺňa požiadavky na kvalitu platné v čase jeho uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti opísané výrobcom.
Zákazník môže uplatniť reklamáciu výrobku do dvoch rokov od uvedenia výrobku na trh výrobcom. Po uplynutí tejto lehoty toto právo strácate. Zákazník je povinný informovať výrobcu o závade bezodkladne po jej zistení. Chyba oznámená do dvoch mesiacov od jej zistenia sa považuje za oznámenú bezodkladne. Spotrebiteľ je zodpovedný za akúkoľvek škodu spôsobenú oneskorenou komunikáciou.
Zákazník môže uplatniť svoj nárok na záruku na výrobok u výrobcu alebo distribútora (poskytovateľa služieb) hnuteľnej veci.
Výrobca alebo distribútor (poskytovateľ služieb) je oslobodený od svojej záručnej povinnosti na výrobok len vtedy, ak môže preukázať, že:
– výrobok vyrobila alebo uviedla na trh na iné účely, ako je jej podnikanie, alebo
– vada nebola zistiteľná podľa stavu vedy a techniky v čase uvedenia na trh, alebo
– vada výrobku vyplýva z uplatnenia zákonnej alebo regulačnej požiadavky.
Výrobca alebo distribútor (poskytovateľ služieb) musí preukázať len jeden dôvod na oslobodenie.
6.3. Dobré postavenie
Poskytovateľ služieb nesmie predávať žiadne výrobky, na ktoré sa vzťahuje povinná záruka na určité výrobky dlhodobej spotreby podľa vyhlášky 151/2003. (IX. 22.) Korm. by sa nariadenie vzťahovalo.
6.4. Vymáhanie nárokov zo záruky
Zákazník môže uplatniť svoje nároky zo záruky:
Na doručenie domov:
Názov: Wulda Creative Kft
Telefón: +36-1-445 02 35
E-mail: info@ajandekbazis.hu
V prípade osobného odberu na odbernom mieste/obchode.
§ 7 MOŽNOSTI PRESADZOVANIA
7.1. Kde, kedy a ako podať sťažnosť
Ak poskytovateľ služieb nepovažuje reklamáciu zákazníka za opodstatnenú, odôvodní ju a zašle zákazníkovi v písomnej forme a písomne ho informuje o možnostiach vybavenia reklamácie, ktoré má k dispozícii v závislosti od povahy reklamácie. Poskytovateľ služieb je povinný poskytnúť sídlo, telefónnu, internetovú a poštovú adresu príslušného zmierovacieho orgánu v mieste bydliska alebo sídla zákazníka.
Zákazník môže podávať sťažnosti na produkt alebo činnosť poskytovateľa služieb na nasledujúce kontaktné údaje:
Poštová adresa: Wulda Creative Kft 9917 Halogy, Petőfi S. u 126/1
Telefónne číslo: +36-1-445 02 35
E-mail: info@ajandekbazis.hu
Kontaktné údaje príslušného regionálneho inšpektorátu:
Názov regionálneho generálneho inšpektorátu:
Ministerstvo dopravy, technických licencií, metrológie a ochrany spotrebiteľa
Poštová adresa sídla regionálneho inšpektorátu je 9701 Szombathely, Pf. 29
Adresa: 9700 Szombathely Ulica Wesselényi Miklós 7. pod číslom
Telefónne číslo regionálneho inšpektorátu: 94/505-220, 94/505-219
E-mailová adresa regionálneho generálneho inšpektorátu: fogyasztovedelem@vas.gov.hu
Služby zákazníkom | Pondelok: 8.00-12.00 Utorok, streda: 8.00-12.00 a 13.00-15.00 Štvrtok: 13.00-15.00 Piatok: 08.00-12.00 |
Národný orgán pre ochranu údajov a slobodu informácií
Poštová adresa: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefón: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Sťažnosti na činnosť internetového obchodu alebo na výrobky distribuované internetovým obchodom môžete prevádzkovateľovi internetového obchodu zasielať aj e-mailom alebo poštou. Ak má internetový obchod aj predajňu, môžeme vašu sťažnosť oznámiť aj osobne poskytovateľovi služieb. Poskytovateľ služieb je povinný písomne odpovedať na sťažnosť prijatú e-mailom alebo poštou a zaslať ju zákazníkovi do 30 dní.
Poskytovateľ služieb, ak má možnosť, okamžite odstráni ústnu sťažnosť. Ak vzhľadom na povahu ústnej sťažnosti nie je možné jej okamžité vybavenie alebo ak zákazník s vybavením sťažnosti nesúhlasí, poskytovateľ služieb uchováva záznam o sťažnosti po dobu piatich rokov spolu s vecnou odpoveďou na sťažnosť.
Poskytovateľ služieb poskytne zákazníkovi kópiu správy na mieste v prípade ústnej sťažnosti oznámenej osobne (v mieste podnikania) alebo, ak to nie je možné, v súlade s pravidlami pre písomné sťažnosti uvedenými nižšie;
V prípade ústnej sťažnosti oznámenej telefonicky alebo inou elektronickou komunikačnou službou zašle poskytovateľ služieb kópiu správy zákazníkovi najneskôr v čase vecnej odpovede.
Vo všetkých ostatných prípadoch bude poskytovateľ služieb postupovať podľa pravidiel pre písomné sťažnosti.
Sťažnosti zaznamenané telefonicky alebo inými komunikačnými prostriedkami poskytovateľ služieb označí jedinečným identifikátorom, ktorý v budúcnosti zjednoduší vyhľadávanie sťažnosti.
Poskytovateľ služieb odpovie na prijatú sťažnosť písomne do 30 dní. Opatrenie sa na účely tejto zmluvy považuje za poštovné.
Ak je reklamácia zamietnutá, poskytovateľ služieb informuje zákazníka o dôvodoch zamietnutia.
7.2. Ďalšie možnosti presadzovania
Ak sa spotrebiteľské spory medzi poskytovateľom služieb a zákazníkom nevyriešia rokovaním s poskytovateľom služieb, aké právne prostriedky má zákazník k dispozícii:
– Podanie sťažnosti orgánu na ochranu spotrebiteľa
– Začatie zmierovacieho konania
zmierovací orgán v mieste, kde je poskytovateľ služieb usadenýt: Zmierovací výbor pri obchodnej a priemyselnej komore okresu Vas
Adresa: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 0.
Telefón: +36 94 312-356
E-mail: bea@vmik.hu
Úrad na ochranu spotrebiteľa
Spotrebitelia by mali svoje sťažnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa nahlásiť pracovníkom ochrany spotrebiteľa na príslušnom okresnom úrade, ktorý je najbližšie k ich bydlisku. Po vyriešení sťažnosti sa v prípade potreby použije oficiálny postup. Úlohy druhostupňového orgánu, ktoré predtým vykonával Národný úrad pre ochranu životného prostredia, boli prenesené na Úrad vlády Peštianskej župy s celoštátnou pôsobnosťou. Zoznam okresných úradov nájdete na tomto odkaze: http: //jarasinfo.gov.hu/
Zmierovacia rada
Na účely pravidiel zmierovacieho výboru je spotrebiteľom aj mimovládna organizácia, cirkev, bytové družstvo, bytové družstvo, mikropodnik, malý alebo stredný podnik podľa osobitného zákona, ktorý kupuje, objednáva, prijíma, používa, využíva tovar alebo je príjemcom obchodných oznámení alebo ponúk týkajúcich sa tovaru.
Ak poskytovateľ služieb zamietne spotrebiteľskú reklamáciu zákazníka, zákazník je oprávnený podať spotrebiteľskú sťažnosť na poskytovateľa služieb, ktorú môže podať na príslušnú zmierovaciu komisiu v mieste bydliska alebo sídla zákazníka. Zmierovací orgán začne konanie na žiadosť spotrebiteľa. Na zmierovací výbor pre spotrebiteľov sa možno obrátiť len vtedy, ak sa spotrebiteľ pokúsi vyriešiť spor priamo s podnikateľom. Priame riešenie sporov je možné uskutočniť osobne v zákazníckom servise poskytovateľa služieb, telefonicky alebo e-mailom. Ďalšou požiadavkou je, aby žiadosť o konanie pred senátom, ktorá sa musí predložiť predsedovi senátu, obsahovala:
– meno, bydlisko, pobyt spotrebiteľa; názov a sídlo alebo miesto podnikania, s ktorým je spotrebiteľ v spore;
– ak sa spotrebiteľ chce obrátiť na orgán, v ktorého právomoci je miesto plnenia zmluvy, musí uviesť miesto plnenia zmluvy;
– stanovisko spotrebiteľa k sporu a skutočnosti a dôkazy na podporu jeho stanoviska;
– vyhlásenie spotrebiteľa potvrdzujúce, že sa pokúsil vyriešiť spor priamo s podnikom;
– spotrebiteľ musí tiež vyhlásiť, že sa so sporom neobrátil na iný zmierovací orgán, mediáciu alebo občianskoprávne konanie;
– musíte uviesť, o čo žiadate a aké rozhodnutie od orgánu očakávate. žiadosť musí obsahovať podpis spotrebiteľa.
Okrem toho musia byť k žiadosti priložené všetky dokumenty, na ktoré sa spotrebiteľ odvoláva ako na dôkaz, ako aj dokumenty preukazujúce, že sa spotrebiteľ pokúsil spor s podnikateľom vyriešiť, ale neúspešne.
Upozorňujeme, že poskytovateľ služieb je povinný spolupracovať pri zmierovacom konaní.
Súdne konanie
Ak sa spotrebiteľ neobráti na zmierovací orgán alebo ak tento postup nebol úspešný, má právo obrátiť sa na súd, aby spor vyriešil.
Žaloba sa musí podať prostredníctvom žaloby obsahujúcej tieto informácie:
– príslušný súd;
– mená účastníkov konania a ich zástupcov, miesto ich pobytu a ich postavenie v konaní;
– uplatneného práva s uvedením skutočností, na ktorých sa zakladá, a dôkazov na podporu týchto skutočností;
– informácie, na základe ktorých možno určiť právomoc a príslušnosť súdu; žiadosť o konečné rozhodnutie súdu (návrh na vyhlásenie vykonateľnosti)
K žiadosti musí byť priložený dokument alebo kópia dokumentu, ktorého obsah sa uvádza ako dôkaz.
Platforma na riešenie sporov online
2016. Dňa 15. februára 2011 Komisia EÚ spustila novú platformu mimosúdneho riešenia sporov. Platforma umožňuje spotrebiteľom rýchlo vyriešiť spory pri online nakupovaní bez toho, aby sa museli obrátiť na súd.
Maďarsko je tiež povinné používať tzv. prevádzkovať kontaktné miesto pre riešenie sporov online, kde by mali byť k dispozícii aspoň dvaja poradcovia, ktorí by pomáhali stranám sporu v prípade otázok týkajúcich sa postupu. V Maďarsku túto úlohu vykonáva zmierovací výbor v Budapešti.
Platforma na riešenie sporov online je k dispozícii tu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kontaktujte nás na adrese info@ajandekbazis.hu.hu.
§ 8 JEDNOSTRANNÁ ZMENA VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENOK
Poskytovateľ služieb je oprávnený jednostranne zmeniť tieto Všeobecné podmienky tak, že o tom vopred informuje zákazníkov na webovej stránke. Zmenené ustanovenia nadobúdajú účinnosť pre zákazníka pri prvom použití webovej stránky po nadobudnutí účinnosti zmenených ustanovení a vzťahujú sa na objednávky zadané po zmene.
§ 9 VÝHRADA VLASTNÍCTVA
Výrobok zostáva majetkom poskytovateľa služieb až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. Ak je výrobok z akéhokoľvek dôvodu stále v držbe zákazníka pred úplným zaplatením kúpnej ceny, zákazník zodpovedá poskytovateľovi služieb za všetky škody, za ktoré nemôže byť nikto zodpovedný.
§ 10 ĎALŠIE PODMIENKY POUŽÍVANIA
10.1. Zodpovednosť
Zákazník môže používať webovú stránku výlučne na vlastné riziko a súhlasí s tým, že poskytovateľ služieb nenesie zodpovednosť za akúkoľvek majetkovú alebo nemajetkovú škodu, ktorá vznikne počas používania, okrem zodpovednosti za úmyselné porušenie zmluvy alebo za škodu na ľudskom živote, zdraví alebo zdraví.
Poskytovateľ služieb vylučuje akúkoľvek zodpovednosť za správanie používateľov webovej stránky. Zákazník je povinný zabezpečiť, aby používaním webovej stránky priamo alebo nepriamo neporušoval práva tretích strán alebo zákony. Zákazník je plne a výlučne zodpovedný za svoje vlastné správanie, pričom poskytovateľ služieb bude plne spolupracovať s príslušnými orgánmi s cieľom odhaliť akékoľvek porušenia.
Poskytovateľ služieb je oprávnený, nie však povinný, kontrolovať obsah, ktorý môžu zákazníci sprístupniť počas používania webovej stránky, a poskytovateľ služieb je oprávnený, nie však povinný, hľadať známky nezákonnej činnosti v súvislosti so zverejneným obsahom.
Stránky služby môžu obsahovať odkazy na stránky iných poskytovateľov služieb. Poskytovateľ služieb nie je zodpovedný za postupy ochrany osobných údajov ani za iné činnosti týchto poskytovateľov služieb.
Vzhľadom na globálny charakter internetu zákazník súhlasí s tým, že pri používaní webovej stránky je povinný dodržiavať aj ustanovenia platných vnútroštátnych právnych predpisov. Ak akákoľvek činnosť v súvislosti s používaním webovej stránky nie je povolená podľa právnych predpisov krajiny zákazníka, za takéto používanie je zodpovedný výlučne zákazník.
Ak si zákazník všimne na webovej lokalite akýkoľvek nevhodný obsah, bezodkladne to oznámi poskytovateľovi služieb. Ak poskytovateľ služieb konajúci v dobrej viere zistí, že údaj je oprávnený, je oprávnený bezodkladne vymazať informácie alebo ich upraviť.
Zmluva uzatvorená medzi poskytovateľom služieb a zákazníkom podľa týchto podmienok zaniká, ak zákazník zruší svoju registráciu alebo ak poskytovateľ služieb zruší registráciu zákazníka.
10.2. Autorské práva
Stránka ako celok, jej grafické prvky, text a technické riešenia, ako aj prvky Služby sú chránené autorským právom alebo inými právami duševného vlastníctva (okrem iného vrátane ochranných známok). Poskytovateľ služieb je vlastníkom autorských práv alebo oprávneným kupujúcim všetkého obsahu zobrazeného na webovej lokalite a pri poskytovaní služieb dostupných prostredníctvom webovej lokality: akýchkoľvek autorských diel alebo iných duševných diel (okrem iného vrátane všetkých grafických a iných materiálov, usporiadania a dizajnu webovej lokality, softvéru a iných použitých riešení, nápadov a implementácií).
Ukladanie alebo tlač obsahu webovej stránky a jej častí na fyzických alebo iných médiách pre súkromné použitie alebo s predchádzajúcim písomným súhlasom poskytovateľa služieb je povolené. Akékoľvek iné použitie ako na súkromné účely, ako napríklad uloženie v databáze, prenos, zverejnenie alebo stiahnutie, komercializácia atď., je možné len s predchádzajúcim písomným súhlasom poskytovateľa služieb.
Okrem práv výslovne uvedených v týchto VOP žiadna registrácia, používanie webovej lokality ani žiadne ustanovenie týchto VOP neudeľuje zákazníkovi žiadne právo na používanie alebo využívanie akéhokoľvek obchodného názvu alebo ochrannej známky zobrazenej na webovej lokalite. Okrem zobrazovania, dočasného rozmnožovania a súkromného kopírovania potrebného na zamýšľané používanie webovej stránky sa tieto duševné diela nesmú používať ani využívať v žiadnej inej forme bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa služieb.
Poskytovateľ služby si vyhradzuje všetky práva na všetky prvky svojej služby, najmä na názov domény www.ajandekbazis.hu, jej subdomény, všetky ostatné názvy domén vyhradené poskytovateľom služby, jej podstránky a internetové reklamné plochy. Akákoľvek činnosť zameraná na vyradenie z databázy poskytovateľa služieb, jej organizáciu, archiváciu, hackerské útoky alebo dešifrovanie je zakázaná, pokiaľ poskytovateľ služieb nedá osobitné povolenie.
Je zakázané upravovať, kopírovať, vkladať nové údaje alebo prepisovať existujúce údaje obídením rozhrania alebo vyhľadávačov poskytovaných poskytovateľom služieb bez samostatnej dohody alebo bez použitia služby poskytovanej na tento účel.
Používaním služby zákazník súhlasí s tým, že poskytovateľ služby môže kedykoľvek a kdekoľvek použiť údaje nahrané zákazníkom v priebehu používania služby v rámci príslušných zásad ochrany osobných údajov, a to bez akýchkoľvek obmedzení a bez zaplatenia akéhokoľvek ďalšieho poplatku.
Dátum účinnosti týchto všeobecných obchodných podmienok: 22.11.2023